Monday, September 11, 2006

Sex Education

Someone runs a mini-series on the proper adab of having sex the Islamic way. And some goons came back with tens of questions ha ha - most of the time naive questions, but very practical and relevant nonetheless.

If the answers are forthcoming - I may post the answers.

The PS is the alternative views on sex - you don't want to know the frequency of vulgar words used in this group!

1) kalau bini aku penat, tapi aku still nak belasah dia jugak, camner?

2) ada tak ayat doa yang power atau mempowerkan sebelum start main? (sorry Mpro, aku takde niat nak menjatuhkan sales minyak kau)

3) kalau nak pancut luar haram ke?

4) kalau bini tengah tidur, lepas tu aku nak cuba menyelinap slow slow masukkan okay ke?

5) main depan anak yang tak faham erti main tu boleh ke? cam main depan baby.

6) main dengan bini tapi imagine orang lain sambil tutup mata haram ke?

7) tengok genitals bini lama lama tu haram....kalau tengok tetek je tu okay tak?

8) contoh: aku tgh main, sekali azan. patut berhenti ke teruskan?

9) contoh: aku tgh main, sekali terpancut awal. so aku pun letih and tertidur tanpa cabut bana.....okay ke step "hotdog in the oven" tuh...

10) kalau untuk tujuan ilmu, aku nak tengok dvd blue "Janice in Wonderland" untuk menganalisis posisi dan cara-cara terbaik......adakah itu haram?

If you have the answers to these soalan cepu mas, please post it here!

PS

Quote:

" Sekarang zaman moden, kalau rabun boleh buat LASIK so takde masalah kalau nak lihat benda sulit isteri sekiranya ia boleh menyebabkan rabun. Aku tak pernah dengar lagi mana-mana kajian saintifik yang menunjukkan melihat kemaluan boleh merabunkan mata. Bercakap masa buat sex sebenarnya bagus apa, terutama bila isteri cakap benda yang lucah-lucah masa berjimak contohnya bila Isteri kata " besarnya batang abg, kerasnya batang, kuatnya abg, jolok lagi pantat ni dalam-dalam ....dan suami pulak balas, apsal ketatnya sangat pantat isteri abg ni, sedap nya pantat. Ini akan menambahkan lagi ghairah semasa berjimak. Kalau tak percaya cuba buat malam karang. Anyway ulama mana pulak yang memandai membuat moral-moral tertentu dalam berjimak, sedangkan umat Islam dibunuh seluruh dunia kenapa ulama yang bermoral ini tidak membangkitkan berkenaan moral dan kewajipan ummat Islam untuk membela orang tertindas atau pun umat Islam ini hanya perlu bermoral ketika berjimak sahaja, tetapi bab membela sesama seislam tidak perlu ada moral?Mana lebih baik samada bermoral dalam berjimak atau bermoral dengan tidak membiarkan darah ummat Islam ditumpahkan orang kafir?

p/s Jgn sebut nama Abdullah Badawi masa berjimak, nanti pelir jadi lembik."


Unquote

5 comments:

  1. Anonymous11:07 PM

    bila anak aku dah boleh baca nanti, this site will definitely be banned form his viewing.

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:19 AM

    soalan 1-kalau ikut hukumnya,wife tak boleh refuse suami,dosa tak silap aku.so ni up to timbang rasa suami tula.

    4.tak silap aku makruh,sbb takut terlupa bagitau bini esok paginya utk mandi wajib.

    6.aku mcm pernah terbaca that it's haram to do that

    9.tak elok 'rendam' bana lama2 kalau betul apa aku baca somewhere

    10.haram

    ReplyDelete
  3. tak dak orang nak comment pasal bab p*nt*t colour brown kat atas tu?

    epit - emil dah buleh baca nanti dia lah pengunjung setia. apo idoknya abah dia sendiri yg dok post benda2 ni.

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:00 PM

    Haha.. nice one!

    Im reposting this article at http://www.mc0004.com.

    TQ!

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:09 PM

    1) Bagi can dia rest dulu. Nanti sambung balik. Agaknya korang ni masa nak masuk dining hall mesti tak reti ban beratur.

    2) ada ayat-ayat Qur'an dan asmaul husna tertentu untuk tujuan itu.

    3) Bab ni banyak hadis dan syarah hadis yang dah bincang. Old question.

    4) anda adalah pakaian bagi dia dan dia adalah pakaian bagi anda.

    5) ni mesti tak reti nak respek kat junior

    6) samalah ko minum air sejuk tapi imagine minum brandy ke, vodka ke

    7) anda adalah pakaian bagi dia dan dia adalah pakaian bagi anda.

    8) ada bab hadis yang membicarakan berbuka dengan projek dll

    9) respek bini. wash and ambil wudhuk dan continue again until she's satisfied again and again.

    10) bacalah kitab-kitab tafsir, syarah-syarah hadis dulu. Ihya ulumuddin ada satu bab tentang ni.

    ReplyDelete