Friday, March 05, 2010

Batak Dining Hall




Gadap: 

Hahaha aku jumpa gambar ni dari album lama aku.....

Khalid:
klasik!
asal aiwa ngan wong mulut terbukak?
bochap sungguh rakus mengunyah...

Awie:
tan kat mana2 pun mesti posing sirius. padahal glm gambar duk jauh dari camera. +tgh batak

Gadap:
bochap mulut mengunyah, tangan meraba karipap dalam poket

Epit:
aku tak batak,sebab tu aku takdak dlm gambaq tu

Radin:
rambut toy mcm vanilla ice,
ice ice baby, all right stop, collaborate & listen...

Bochap:
aku tengah telan air liur kehampaan time tu.. yang beria-ia makan ja, bunchet dgn mejar jek.. hahaha
hari ni hari mereka..

Bochap:
time tu epit tgh trauma lagi oleh angkara ayam keramat hidup hahaha..
ke epit kat kantin sue seben time tu.. dengan bebudak Sc 1? ke epit? ke?

Epit:
gambaq ni tahun berapa?
kalau time F3, aku tak sure aku kat mana.
kalau time F4, mesti la aku tgh menganjing.
kalau time F5, er, er, er...

Bochap:
ni januari 93 kalau ikut gambor ass-shock ni.. haha

Epit:
kalau jan 93, sah-sah aku tgh menyalak liar.

Bochap:
hahaha sebelum kau dijinakkan oleh honkyu the hog..

Aiwa:
tu la. terus jadi mengarnab. hahaha

Epit:
aiwa, ko upah honque suruh pukul aku ke?

Aiwa:
tak la. emperror yg upah. dia dapat gaji kat koop masa tu.

Kalai:
gadap tangan sebelah je atas meja, sebelah lagi kat bawah pegang satu bowl hahah

Gadap:
Kalai dapat inspirasi Kuih Malaysia dari ration snack dining hall

Gadap:
Orang paling licik masa zaman pembatakan adalah Hj Bochap. Masa dia lambat sampai dining hall dan tak dapat membatak banyak maka mulut dia akan start lazer orang yang sampai awal....takde speret batch la, mementingkan diri sendiri la, makan haram, tak ingat member lain dan lain lain kutukan. Tapi time dia sampai awal, mulut terkunci, senyap sambil dipenuhi kuih....itu ciri ciri Hj Chap yang aku kenang sampai skrg. Sekian.

Wong:
Bochap jugak yg mengajar aku skills mengutip sisa sambal nasik lemak dari piring tak habih ....sambil mulut dia mengomel...

Bochap:
ye la tu.. bukan hal2 survival ni kau ke yang banyak mengajar aku haha

2 comments:

  1. Anonymous6:53 PM

    hahahahahah mmg lawak la korang. yengkoozzzz giler

    ReplyDelete
  2. tukar la masthead tu, masuk sini je terus rasa ngidam nak makan kek.

    ReplyDelete