Thursday, October 07, 2010

Qadha: Siri Mentula/Yengko Menakluki Dunia

Siri Yengko/Mentula Menakluki Dunia berterusan walaupun Noni bercuti seketika:




Yang ni Gadap & Epit masuk lari-lari, kegilaan baru Mentula Ingens lepas tertubuhnya Kelab Penyokong Tegar Chamat (KPTC) dengan beridolakan Ayah Cha (Chamat) dan menyertai marathon di seluruh dunia:


Yang ini pula menjawab soalan kenapa Fadli tak kahwin lagi, atau kenapa Epit asyik berduka akhir-akhir ini:


Tapi Ja memang betul-betul kahwin dengan awek Jepun, susah payah aku ngn Bobo dok ada fantasy nak kahwin ngn awek Jepun, tengok-tengok Ja jugak yang berjaya:




Satu lagi berita Mentula menakluki dunia ialah pertunangan KNO, jauh-jauh dia balik dari Islamabad nak bertunang, tapi aku tak berjumpa cari gambar.

HucsJe pun sedang menakluki dunia di Oslo (I think) tapi tak de pulak gambar dia. Errr HucsJe, mana gambar kau beraya rumah aku this year?

2 comments:

  1. Anonymous7:55 AM

    Gambar KNO aku dah bagi dah kat email satu lagi...ke kau memang dah unsubscribe? hehe

    ReplyDelete
  2. sephiyan10:34 PM

    eh..gambar aku dah masuk kat phoyer lagi..kalau tak,kat email pun ada.

    gambar kat umah mung..ada..nanti aku tgk..ntah2 kat umah aku kot..hehhe...kena tunggu balik norway lah.

    ReplyDelete