Monday, March 08, 2004

Laporan Tak Rasmi Mini Reunion 7/3 (from Gadap)

Satu mini gathering telah di adakan di terengganu pada hari semalam 7/3/2004. Antara yang hadir :

Aku.
Wong.
Pejal.
Amir Zaply
Bobo
YB Rafizi.

Kesimpulan daripada mini gathering:

1. Rough gemuk dan semakin tak hensom. Lehernya seperti tidak wujud dek tutupan oleh lemak.

2. Amir Zafily semakin nampak macam bapa Mithali. Rupanya nampak lebih tua 10 tahun dari usia sebenarnya.

3. Pejal still maintain bantut cam dulu dan pakai cermin mata.

4. Bobo dah tak jambu cam dulu lagi sebab muka dia dah banyak lubang lubang menyamai ketakhensoman Bocap.

Banyak lagi komen yang hendak ditaip, tapi memandangkan Pak Lah dah sound jgn hentam peribadi terutama musim pilihanraya ni, so takleh lah tulis pjg-pjg. Aku didera oleh mereka yg desperado nak dapatkan ubat kuat yg aku jual.

Kami juga berjaya cipta satu motto sempena mini gathering tu - "Sedap Semalam Pun Tak Hilang Lagi".

Banyak topic dan umpat mengumpat berlaku. Antara mangsa umpatan kitaorg - Che Tam (pasal kantoi ****** dan "Nama saya Khairul Azmi"....ahak ahak), Behell ( woieee ...diam la sikit korang...woieeee), Azrin Maiden (Unite perfect), Shahrin Jaminan (Vincent Abstique Mcdarkenbeast), Aiwa (gemuk), Petet, Julap, Faz, Fadli dan ramai lagi (lupa la, lagipun tak bawak tape recorder masa tu tapi aku jamin korang semua kene ngumpat sebab kitaorg ngumpat ikut no dobi).

Akhir gathering adalah upacara pembayaran. Yang kena pau hari tu adalah Rough, Pejal dan Bobo. Aku dan Wong macam biasa makan free...Muhahhahahahah

- gadap -

No comments:

Post a Comment