Sunday, September 18, 2005

Futsal-mania

Satu hari dalam bulan September....

Ayien, Sep 10, 2005 12:14 PM

Fitt and all.

Tolong sebarkan info pasal futsal nie to those yg interested. I couldn't send email to the Group's mail.

MCOBA is organising a futsal tournament next week. Refer to flyer as attached. So far, ada 28 teams yang dah confirm; ranging from batch 80s up to junior batches. Sesiapa yang interested nak join team 94 bolehlah contact aku or extend your confirmation through email latest by 14 Sept (Weds). Sekarang nie, those yang interested to join are:

1. Balat
2. Foo
3. Mache
4. Hairul
5. Cibiok
6. Fadhil
7. Picha
8. Wawan
9. Belly
10. Gabai
11. Hazerk
12. Fitt
13. Ayien

Kalau ramai, boleh kita buat 2-3 teams (8 org per team)...fees is RM30/pax to cover charges, t-shirt, drinks and goodies. Aku dah arrangekan 2 hours for training next Friday for futsal kat tempat and time yg sama: 10.30pm kat Futsal Sports Centre, PJ Sect 14. time tu nanti kita akan form teams and make sure bawak fees RM30 sekali.
So...jomlah berfutsal..

Rough 12/09/2005 12:21 PM

Woi takkan satu team je?
Enrol laa satu team lagi - aku volunteer jadi cheerleader nak?

Mior 12/09/2005 02:26 PM

Ces apa class jadi cheerleader. Main terus la Rough (action speaks louder than words, heheh). Aku pun kaki bangku macam ko gak, belasah jer, betul tak Fido (another kaki bangku)?

Rough 12/09/2005 12:27 PM

it's not the kaki that i'm worried about. it's the lung and the heart.

my lung cannot cope with too much hard work, it will clog, which then will shut my heart. when my heart dah trip, the whole body trip maaaa....

i'll settle for cheerleader. can i pay for a few ladies (yang tak tulen lagi senang dapat) to come and jadi mascott our team?

Wong 12/09/2005 12:27 PM

Camner... cheerleader pung tak pernah turun Futsal kat PJ.... setakat provoke nak datang jer lebih..!!!

Lagi satu team...kita ambik.. Rough jadik keeper...and Fadli jadik striker...

Rough 12/09/2005 12:33 PM

Kalau nak suruh aku main, make sure letakkan Fido as PB kat tepi tu... lari laju sikit Fido, jangan buat ala-ala slow motion. And urut elok2 sikit, gentle2 sikit...

* kalau Fido tak nak, Vincent pun dah ada kat KLCC what.... ready kan si Vincent kat tepi..
** kalau Fadli main striker aku sanggup jadi keeper laaa ha ha ha (dream on laa, mamat tu kat Aussie la ni)

Rough 12/09/2005 12:46 PM

Wong,

Aku sponsor team orang minyak RM50 boleh? Kau dah ada Hj Auzir, Rembell, kau... errr itu je lah... team orang minyak ni lagi banyak cheerleader dari player nya..

Cukup kot....

Aku sponsor maximum RM50 je, yang lain nak bayar pom pom...

Wong 12/09/2005 01:19 PM

Ha..ha.... team orang minyak...???..boleh ker...??? ha..ha.... aku tengah piker... first.. cukup orang ker.. mcm kau cakap team orang minyak... kalau setakat nak buat team.. Bataq kat Medina ..dome or Starbuck lepas sembahyang Jumaat boley la kot.....

At least nak buat team sembahyang Jumaat bawah pokok okey lagi... but nak buat team Futsal aku musykil skit... !!! ..tu tak masuk lagi case kena gelak.. kena belasah nanti....!!!

Mpro 12/09/2005 12:38 PM

Bonus 6 bulan, sponsor RM50 je... mana cukup.... up sikit....

Bobo 12/09/2005 01:09 PM

ntahnyer.. aku baru nak sound rough.. kalau mcm rough, silap2 team chelsea die boleh beli, letak jadi wakil team 9094..

come on rough.. duit bukan bawak mati pun.. kekekekkee

Rough 12/09/2005 2:54 PM

Mana buleh sponsor banyak2 benda lagha ni.... aku rasa RM50 ok... he he he... tapi mana team nya?
Duit tak masuk lagi pun...

* 6 bulan aku = setengah bulan Wong = seminggu Fadhil...

Auzir 12/09/2005 02:52 PM

Sudah la Ruff!!! Kedekut cakap je... Ari tu cakap nak ambik brand new Honda Accord lagi. Ha itu lagi lagho.

Apalak yang lagho nyer.. Suruh team minyak tu tutup aurat la. Pastu, kita niat nak exercise...Bagi fit sekor sekor..nanti kalau ada perang nanti buleh le jadi mujahid...mende le lu mat.

Jangan jadi Haji bakhil...rezeki tu bukan untuk kau sorang jer...kau tu distribution point jer.

Rough 12/09/2005 03:09 PM

Haji Bakhil kau panggil aku? Last week makan aku bayar kau saja2 buat tak ingat, ada hati nak lecture some more...

Nak tutup aurat niat exercise no problem, mana team minyak nya?

Rembell ada apa, keeper masa F1 some more....

Auzir 12/09/2005 04:14 PM

Aleee....Tak baik mengunkit tau..nanti pahala tak dapat duit habis camtu jer..
So..jadi tak kau sponsor team minyak....$30 pax, 8 orang $240. Kau sponsor half ok lah...Baru $120. Kita namakan team tu ada kena mengena dgn kau sikit la..Aku punyer suggestion untuk nama dan slogan ada 3:-

1. Ruff O & G Team - the Ruffest team ever
2. Team Minyak Masak Ruff - sesuai untuk menambahkan berat badan; and
3. The Ruff Team – tut tut.

Amacam jadik. Itu suggestion aku jer. Mungkin bell sikit.

Rough 12/09/2005 04:41 PM

Aku sponsor RM100 laaa, tong tong. Itu pun dah cukup baik dah... lebih dari tu you can kiss my bottom.

Nama apa nak pakai pakai laa... tapi no (3) tu agak laa melampau, itu geng2 jue je pakai nama macam tu... ni kira investment, kalau menang aku dapat 40% share of the prize? Ha ha ha kau ingat Malcom Glazer je boleh buat investment in sports?

Tapi mana team nyaaaaa?

Wong 12/09/2005 05:03 PM

Since Auzir yang semangat melampau... siap kutuk-kutuk lagi...kita lantik dia jadik captain... at the end of the day...dia sprinter leman.. masa form 1 dulu...( but after that... dia punyer speed constant jer..pasal tumbesaran terbantut ............) he..he...

So Auzir..cepat list down..saper nak main team minyak nie...

Rough 12/09/2005 05:09 PM

Akuu rasa hot2 chicken shit laaa jugak..... aku quite sure tak cukup orang nak main nya... wokay lah, aku pi sedekah duit 100 tu kat Bersamamu TV3 laa....

Auzir baru call, gaya2 macam tak ke mana je...

Auzir 12/09/2005 05:23 PM

Woi Wong,

Aku sprinter sampai form 2 la. Pastu form 4 pun ade.

Oh yer.. memang aku bantut. Aku quit bola lak lepas tu. Tak leh ler. Sure tak leh lompat tinggi. Jongos pastu bagi budak yang training tak sampai 5 hari main untuk under 15 masa kita kita F3. Aku seminit haram pun tak dapat. Time kita kalah kat Bukit Merchu 6-3 lepas kita lead 3-0, I felt that I have been vindicated. Ish ish tak baik nyer aku...

Malas nak cakap, tapi F4 aku dapt colours hehehehe...

Fitt 12/09/2005 07:20 PM

latest msg dari ayien...
----------------------------------------------------------------------------
Fitt.

I thrust that the my msg goes out to all.

So far, the response is very encouraging. Few people have called to join. Latest list as at 5.10pm (Monday):

1. Balat
2. Foo
3. Mache
4. Hairul
5. Cibiok
6. Fadhil
7. Picha
8. Wawan
9. Belly
10. Gabai
11. Hazerk
12. Fitt
13. Ayien

Newcomers (Mon 12/9):
14. Epit
15. Ezam
16. Joe
17. Kalai
18. Aweng
19. Syed Khalid

Kalau Auzir nak buat team orang minyak, you're most welcome....3 team lagi bagus. Kalah menang, belakang kira. Janji itu lemak-lemak terbiar dpt dihapuskan!! Tapi tak naklah hot-hot chicken shit je..

Ja 12/09/2005 11:21 PM ZE9

salam...

wey, aku nak join gak!! team org minyak...hmmm....that sounds interesting

Auzir 13/09/2005 08:35 AM

Aku join gak. Then kita dah ada 2 orang confirm team minyak.

Allen cakap kalau Ruff main, dia pun nak join. McDaken Bitchy lak tengah consider aku punyer proposal. Yg tak reply lagi adalah Rahimi, Pyan n Wong. So saper yang berminat, cepat ler answer. Kalau semua ok kita dah ada 7 orang.

Pastu kalau yang bukan orang minyak pun boleh join kan. Chibi pun consider orang minyak gak!

So saper lagi nak join sila sms aku kat 012 287 5300, Hari ni dan esok aku ada training. Wong yang jadi trainer. Jangan aku tidur dah le.

Fadli 13/09/2005 12:27 AM AST

terima kasih di atas sokongan dan confidence rakan rakan untuk aku jadi striker... cadangan akan dipertimbangkan..so how ?

Bobo 13/09/2005 05:32 PM

oi confuse...
team minyak = oil industry related people
ke
team minyak = orang2 yang kulit mcm crude oil
???

Fitt 16/09/2005 05:03 PM

Hi all,

Here's an update from Ayien....

So apa lagi..jom la turun beramai2 mlm ni...kita buat adhoc mini-gathering...main 2 jam, so kalau turun sampai 40 orang pon aku gerenti semua mesti dpt main sampai pancit...kalau tak puas, bole extend lagi sejam..hahahah.....kalau tak nak main pon takpe
-------------------------------------------------------------------------------------

Fitt.
Please circulate this to all asap.

Attached herein is the futsal match grouping for this Sunday. Aku ngan epit dah undi on behalf of team 94 (team A and team B) kat mcoba last Weds. Firstly, I need the creativity of all to give names to our teams..Orion Capital, BBC etc...ape-ape pun, team kita paling veteran dalam group masing2..so we desperately need supporters. Kalau mpro/tungkit boleh jadi cheerleader, lagi bagus...

Rules for the match ada aku attachkan sekali. To those yg main and yg interested to come for cheering, by all mean, you're most welcome to come...

Malam nie training kat PJ macam biasa start pukul 11pm. We will form the team and discuss on the strategy. To those yg nak melepak sekali, datanglah coz kitaorg ada sampai pukul 1am..

See you guys tnite!

Mior 16/09/2005 05:22 PM ZE10

Waaa.. nak main..! This is not fair. I missed my futsal. Bloody aussie, sikit2 footy, sikit2 rugby, sikit2 cricket. Udah2 le tu.. InsyaAllah aku doakan korang menang and most importantly not injured. With the likes of Picha & Chibik (striker) Balad, Hairul & Kalai (midfield) and ferocious defender Wong, along with top goal keeping from Gabai or Auzir, ada hope, ada hope.

NB. Nama2 yg aku tak sebut jgn kecik ati, korang pun terer jugak.

* after much discussion, team minyak @ team orang minyak did not materialise after all....

** fixtures:

2 comments: